0 artiklov v košarici
TELEFONSKO NAROČANJE
PON - PET: 10.00 -16.00
GSM: 041 794 931

Iskalnik



Išči po ceni

Blagovne znamke
Izberi po kategoriji

Prijavi se na e-novice

in prihrani

Aktualno
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov.
 Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr



Izdelava spletnih strani: Positiva