0 artiklov v košarici
TELEFONSKO NAROČANJE
PON - PET: 10.00 -16.00
GSM: 041 794 931

Iskalnik



Išči po ceni

Blagovne znamke
Izberi po kategoriji

Prijavi se na e-novice

in prihrani

Aktualno

Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe.

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "bbnatura.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na na naš elektronski naslov info@bbnatura.si.

VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)







Izdelava spletnih strani: Positiva